איך יוצרים שלט לעסק?
אחד הכלים החשובים שעומדים לרשות בתי עסק לצורך זיהוי, פרסום ושיווק ויצירת נוכחות במרחב הציבורי, הם שלטים.
בין אם מדובר בשלטי חוצות, שלטים חיצוניים, שלטים פנימיים או שלטים אחרים.
קטלוג שילוט לעסק כולל בתוכו שלטים שונים, הנבדלים אחד מהשני בגודל, סגנון, עיצוב ובאופן בו פועלים.
כל בית עסק צריך לדעת כיצד לבחור את השלטים הנכונים עבורו, על מנת שיוכל ליהנות מהם ולעשות בהם שימוש אופטימאלי.
3 פרמטרים לבחירת שלט לעסק
1. מה מאפייני העסק ומה הוא צריך – בשביל לבחור שלט בצורה נכונה, צריך לדעת מה המאפיינים שלו ואיזה שלט יכול לשרת אותו בצורה הטובה ביותר.
זה יכול להיות שלט רגיל, זה יכול להיות שלט אלקטרוני, שלט גדול בעל נוכחות גדולה במרחב וזה יכול להיות שלט קטן ואלגנטי עם נוכחות צנועה אך מרשימה.
2. מה המטרה של השלט – בית עסק המעוניינים לרכוש שלט, חיצוני או פנימי, צריך לשאול את עצמם מה המטרה שלהם ולשם מה הוא מיועד.
צריך לומר שיש הבדל בין שלט חיצוני לפנימי.
שלט חיצוני מיועד ללקוחות ולקהל הרחב, שלט פנימי מיועד לעובדים ולצרכים ארגוניים.
בכל זאת, כל בית עסק צריך לדעת מה המטרה שלשמה הוא רוכש שלט.
3 .מבנה וסגנון– בחירת שלט מתבססת על הגודל שלו, המבנה ועל בסיס הסגנון והעיצוב שלו.
כך בוחרים שלט בצורה נכונה לבית העסק.
←לצפייה ומתן ביקורות בכרטיס גוגל מי ביזנס של פיקס דיזיין>> לחץ כאן