איך בוחרים שלט לעסק?
שלט לעסק יכול לסמל הרבה מאוד דברים.
הוא הרבה יותר מאשר סימן חיצוני או פנימי, המספק אינפורמציה ללקוחות או לציבור הרחב באופן כללי.
אומנם זה התפקיד העיקרי שלו ולשם כך משתמשים בו, אך זה לא התפקיד היחידי שלו.
שלטים, בין אם הם מותקנים במרחב הציבורי או הפנימי של בית העסק, בין אם הם מיועדים לפרסום ובין אם הם מיועדים למתן אינפורמציה כזו או אחרת, יש להם מטרה גם להעביר מסר מסוים, בצורה ספציפית.
אם נניח לקוח רואה שלט של חברה, יש משמעות גם לאופן בו הוא מעוצב וגם למיקום בו הוא מותקן.
פרמטרים לשימוש נכון בשלטים
*פרמטר ראשון – עיצוב
חשוב שהשלט יהיה מעוצב בצורה יפה, ברורה, מסבירת פנים, באופן שהלקוחות יוכלו לראות אותו, להבין היטב מה כתוב עליו, אך חשוב לא פחות, הם צריכים להתרשם ממנו.
השלט צריך למשוך אותם אל בית העסק ולרצות להיכנס אליו או ליצור קשר עם המקום.
*פרמטר שני – מיקום
השלט צריך להיות ממוקם במקום ברור, גלוי, מקום שיהיה ניתן לראות בצורה ברורה מה הוא אומר, ויהיה ניתן להבין את המסר שרוצים להעביר דרכו.
*פרמטר שלישי – מסר
בסוף, הכל תלוי במסר שהשלט אמור להעביר.
נכון חשוב שהמסר על השלט יוצג בצורה ברורה, באופן שכל אחד יבין אותו, ולא יהיה קשה לזהות מה רוצים להעביר דרכו.