קורקינט חשמלי – כשיעילות נפגשת עם כייף!

התנועה הכבדה בעיר, הפקקים שלא נגמרים, הצפיפות, תחושת המחנק וההוצאות הכבדות על הדלק שרק הולכות ונהיות כבדות יותר משנה לשנה תרמו תרומה משמעותית לעלייה בפופולאריות של אחד מכלי הרכב החסכוניים והחכמים ביותר שקיימים.
הקורקינט החשמלי שהחל את דרכו בעולם הזה באופן מאולתר לחלוטין והגיע מתחום כלי הרכב שמיועדים לילדים דוגמת הגלגשת ביסס בשנים האחרונות את מקומו הראוי בין כלי הרכב שמיועדים למבוגרים.
ראיה לכך ניתן למצוא בעובדה שכיום כבר לא נדיר לראות אנשים בחליפות שמגיעים למקום העבודה שלהם כשהם רכובים על קורקינט חשמלי במהירות וביעילות.

הכנו לכם סקירה של היתרונות המשמעותיים של כלי הרכב החכם הזה. קריאה נעימה וסעו בזהירות:

קורקינט חשמלי

חיסכון משמעותי בזמן ובכסף

הקורקינט החשמלי הממוצע ניתן להטענה ביתית ישירות מרשת החשמל הארצית.
תוך שניות ספורות ניתן להטעין את הסוללות של הדגמים השונים וליהנות מרכיבה ארוכה וממושכת ללא חשש.
במידה ואי פעם עשיתם חישוב של הוצאות הדלק שלכם, אנחנו בטוחים שאתם מבינים כי מדובר על בזבוז משווע של כסף שניתן להימנע ממנו על ידי בחרה בקורקינט חשמלי ככלי המועדף לנסיעות לעבודה.
מעבר לכך, מדובר על כלי שיכול לחסוך גם לא מעט זמן ועגמת נפש. החיסכון בזמן בא לידי ביטוי בכך שהקורקינט החשמלי מבטל לחלוטין את כל הפקקים שמאפיינים את ערי ישראל ועגמת הנפש מקורה בדיוק באותו העניין.
נסו לדמיין את הבעת הפנים של נהג היושב בפקק ארוך שבלבו תפילה שמשאית הזבל תחליט לחתוך לרחוב אחר או שהאור הירוק יאיר לכמה שניות נוספות ברמזור וכעת נסו לדמיין את הבעת הפנים של אותו אדם שרוכב על קורקינט חשמלי ולרגע שוכח כי ישנם רמזורים בעולם. מתחילים להבין? מצוין!

תחבורה-ירוקה

הקץ לגניבות הרכב

מעבר לכך שמדובר על כלי רכב שנמנה על משפחת כלי הרכב הירוקים, כלומר שאינו תורם לזיהום הסביבה, מדובר גם על כלי שלא ניתן לגנוב אותו. בניגוד לאופניים רגילים, אופניים חשמליים או אפילו רכבים פרטיים, את הקורקינט ניתן לקפל ולשאת לכל מקום. כך למשל ניתן להעלות אותו לקרון הרכבת, לדירה הפרטית או אפילו למשרד ולא לחשוש יותר מפני גניבות. קחו את כל זה לתשומת לבכם וקחו בחשבון שלא כתבנו ולו מילה אחת על חוויית הרכיבה יוצאת הדופן ממנה נהנים הרוכבים הירוקים.