רגע לפני שהעלינו קמפיין על מוניות לעסק שלנו חשוב לדעת מספר פרמטרים:

שיטות הפרסום הקיימות הן רבות ומגוונות וחשוב מכך- מתחדשות כל הזמן. בין השיטות הקלאסיות והמוכרות ישנם שלטי חוצות, פרסום בעיתונות וברדיו וכד'.

לעומת זאת, קיימות גם שיטות פרסום חדשות וחדשניות כמו פרסום על גבי מראות בשירותים ציבוריים, פרסום על גבי אריזות מוצרים וכמובן- פרסום על גבי מוניות שירות.

הרעיון מאחורי שיטת פרסום זו פשוט למדיי, אך הוא מסוג הדברים שגורם לך לשאול "איך לא חשבו על זה קודם?" פרסום על גבי מוניות שירות, מנצל את כל היתרונות האפשריים- זהו פרסום נייד, דבר המגדיל את החשיפה של התוכן השיווקי פי כמה, במיוחד אם המונית נוסעת בצירי תנועה מרכזיים.

בנוסף לכך, מוניות שירות (שלא כמו אוטובוסים למשל) נוסעות בכבישים 24/7 ולכן פרסום בדרך זו מרחיב את התפוצה לא רק מבחינת מרחב הפרסום, אלא גם מבחינת זמני הפרסום.

יתרון נוסף של הפרסום בדרך זו הוא הבולטות של הפרסומות על גבי מונית השירות.

שיטת הפרסום על מוניות

שטח הפרסום על מוניות הוא גדול למדי והוא ממוקם בקו ישר מול עיניהם של העוברים ושבים. בהתבסס על כל היתרונות הללו, פרסום זה הוכח כפרסום אפקטיבי מאוד, המביא לעליה משמעותית בתפוצת המוצרים והשירותים המפורסמים.

שיטת פרסום זו היא שיטה זולה יחסית (במיוחד בהשוואה לתוצאותיה המוכחות והמועילות) ולכן מתאימה גם לעסקים קטנים ובינוניים וגם עבור קמפיינים קצרי טווח.

מי שרוצה להתחיל קמפיין על גבי מוניות, צריך לבחור בחברת פרסום שמחזיקה בזכיון לפרסום על מוניות שירות, בעדיפות כמובן לחברה המפרסמת על מוניות בצירים מרכזיים ולאחר מכן לבנות יחד עם הקופירייטר של החברה, קונספט פרסומי המתאים לפרסום במדיום זה.

מאמר זה נכתב על ידי "אורן שאער" נציג חברת איצטרובל מדיה.

גלריית תמונות על קצה המזלג מתחום פרסום על מוניות: