מדריך לחברה המחפשת חברת שליחויות
שירות מקצועי של חברת שליחויות יכול להיות צלע חשובה בשירות של חברה שפועלת בצורה דינאמית.
כל חברה שעובדת בשוק תובעני שבו לזמן יש משמעות עצומה יודעת שדי במשלוח אחד או שניים שלא מגיעים ליעדם בזמן, ומכאן והלאה לקוחות רבים מתחילים לאבד אמון בה.
אמון, כלשון הקלישאה, הוא דבר שקל לאבד אך קשה מאוד להחזיר.
לכן בחירה של חברת שליחויות חייבת להיעשות מנקודת מבט של שיתוף מסוים כשרואים את חברת המשלוחים כחלק ממכלול השירות של החברה הלקוחה.
ההתייחסות לחברת השליחויות כחלק מהחברה הלקוחה מביאה לכך שקיים רצון לראות את פעילות המשלוחים מבוצעת בסטנדרטים של החברה הלקוחה.
כך נבדקים כמות הרכבים והתאמתם לסוגי המשלוחים, איכותם של נהגי הרכבים בכל הקשור לאמינותם ולתודעת השירות שלהם, יכולתה של חברת שליחויות לדווח על מיקום כל משלוח בכל רגע נתון, וכמובן הרצון של חברת השליחויות לעשות הכול תוך גמישות מרבית בכדי לגבות את החברה הלקוחה במקרי הצורך.
תוצאות בדיקות אלה הן התשתית להחלטה האם לבחור בחברה מסוימת.